sobota 21. října 2017

Softshellová bunda s motýlky (Softshell jacket with butterflies) - Farbenmix Philippa "long"

Dcera vyrostla ze všech bund, starší potomek se té své ještě nechtěl vzdát, takže jsem se konečně dokopala k dívčí softhellové bundě. Byla v plánu už loni, když jsem šila ladící šedé softshellky s motýlky, ale nějak nebyl čas a síla.


Dokončila jsem ji těsně před odjezdem na vícedenní výlet, takže reflexní doplňky ještě nejsou v plné parádě, ale snad se i k tomu časem dostanu...


Střih je Farbenmix Phillipa, delší varianta, vel. 134/140.


Motýlci šití trošku zkomplikovali, ale zase takto je taková veselejší, víc "holčičí" :o)


Další dobrou komplikací byly náplety uvnitř rukávů, které jsou poměrně úzké, no nechybělo moc a byla tam lemgumka, ale nakonec se zadařilo...


Už je asi měsíc v užívání a zatím spokojenost :o) Šířka, délka i kapuce sedí pěkně, tak snad pracně vykreslený střih ještě na jaře užiju na větrovku. To vykreslování střihů opravdu nemusím...


Snad vydrží aspoň dvě sezóny, když se do ní se zataženým břichem už nacpu i já :o)

4 komentáře:

  1. Moc pěkná bunda a parádně vypadá právě k těm softshellkám! Jsem zatím nezkoušela obléct věci pro děti... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky :o)
    Žádné dítě nebylo doma a potřebovala jsem odladit detaily :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná! Já si na dětské oblečení teda taky ještě počkám. Obráceně už to funguje ;)

    OdpovědětVymazat