sobota 21. ledna 2017

Zimní softshellky (Winter softshell trousers)

Při praní jsem zjistila, že jsem vlastně občas něco narychlo ušila...


Když odjížděl syn se skautem na vícedenní výlet, prudce se ochladilo a ze starých softshellek mu lezly kotníky, takže jsem konečně k šedozelené sofshellové bundě (z podzimu 2015) udělala narychlo i gatě.

Při té příležitosti jsem zjistila, že i dcera by potřebovala gatě o 10 cm delší, jó nějak se nám to vytahuje :o)


Je to ten "neprůstřelný" softshell, ze kterého nerada šiju, protože je na něm strašně vidět párání, ale tentokrát to nebylo naštěstí potřeba...


Oblíbenou formu stahování už jsem snad vychytala...


Neodolala jsem vybarvovacím mandalám z Unuo a jeden večer jsem si prostě malovala... Barvy jsou takové, jaké zrovna nestihly doma vyschnout...


No a reflexní nažehlovačky z domácích zásob se k tomu jaksi žádné nehodily, tak jsem z testovacích kousíčků, co bývají u nažehlovaček, vycvakala hromadu puntíků. Nadšení značné, vidět je to docela dobře :o)


Tahle druhá mandala je na levé nohavici dole, z boku, takže na úvodní fotce není vidět.

A fotky na modelech? Zatím pouze jediná nic moc z mobilu...


2 komentáře:

  1. A pak, že nešiješ:-) Bezva softky! U nás se momentálně hlavně zašívá...

    OdpovědětVymazat