úterý 16. srpna 2016

Okurková sezóna... (Sewing leisure...)

Overlock přestal z neznámých důvodů fungovat, mechanik má dovolenou, takže nastalo jakési šicí prázdno... Aby toho nebylo málo, přišli jsme na dovolené o foťák, tak ani nemůžu dofotit výtvory z předchozích týdnů, které se docela nakupily. No něco málo jsem při úklidu fotek našla...


Když jsem v Ardeku vzadu v policích za hromadami látek hledala ladící náplet, narazila jsem na polici se zbytky a začala se kochat... Tato růžová látka měla akorát tak délku na letní šaty a moc se mi zalíbila. Naštěstí bylo v obchůdku brzo narváno a musela jsem se přestat kochat :o)


Vzorek je jemný, holčičí, ale růžová je taková lehce odražená, že nepůsobí nijak cukrově. V pase jsou jemně projmuté a dělají pěknou postavu. Bohužel pořádná fotka na modelce chybí.


Jen tahle jediná z telefonu z nedávné návštěvy. Velmi jí sluší, tak třeba bude časem nový foťák a nějaké lepší fotky... 
Snad i ten overlock brzy opraví a budu moct zpracovat petrolejovou variantu :o)

Pěkné léto všem :o) !!!


Žádné komentáře:

Okomentovat