sobota 18. června 2016

Úpletové letní šaty (Stretch summer dress)

Tento viskózový úplet z Terry Módy mě opravdu okouzlil, leč už je vyprodaný :o( Kouzelné spojení proužků a míchaného potisku je pro letní šaty ideální.
Blížila se větší rodinná oslava, tak jsem z toho udělala letní šaty obdobně jako ty loňské osvědčené.


Střih je velmi jednoduchý, rychle se to šije, v pohodě za jeden večer, pokud má už člověk prototyp. Spotřeba látky odpovídá zhruba výšce lichoběžníku, zbytek jsem vystříhala z odstřižků mezi, díky pestrosti vzoru nebylo třeba moc řešit, co kam vyjde...

Rozměry útvarů jsou přiměřeně - dle  dobře sedícího modelu. Lichoběžník vpředu i vzadu stejný, obdélník vpředu nízký, vzadu vyšší, asi nejtěžší bylo vypotit ty útvary v horní části předního dílu, ale jsou to trojúhelníky s uřízlou pidišpičkou nahoře a trochu větší na boku. Ramínka obdélníky.


A takhle to vypadá o chvilku později :o)


Takhle fotí maminku zepředu můj nejstarší poklad...


A takhle zezadu...






3 komentáře:

  1. Máš ten střih vymakaný, pěkně ti sedí!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, na oslavě se líbily, tak jsem měla radost...

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné šaty a ten střih je perfektní. Jednoduchý a krásně ti sedí. Takové šaty mám nejraději :-) . Dají se nosit jen tak na doma, ale i do práce :-) . Já mám skříň narvanou šaty :-D . Objevila jsem totiž eshop second hand , ve kterém je radost nakupovat :-) .

    OdpovědětVymazat