středa 28. října 2015

Povlečení s železnicí (Railway bed-clothes)

Náš nejstarší drahoušek už poněkud odrůstá hračkám, takže vymyslet něco k narozeninám je čím dál tím těžší. Stále miluje železnice, takže když jsem v obchodě s látkami uviděla tohle, bylo jasno :o)


Látka nebyla zrovna levná a po vyprání měla jen 105 cm na šířku, tak jsem ji doplnila jakš takš ladící proužkatou, protože barvy na mašinkách jsou takové zvláštní, že k nim jaksi nešlo nic sladit. No nakonec to ještě s novým zeleným prostěradlem vypadá docela hezky... Ze spodní strany je to pruhované, až mu vlaky polezou krkem, tak si z toho udělá normální pruhované peřiny...


Z tohohle byl opravdu úplně v tranzu :o)
Veškeré zapínání je na spirálový zip, takže už žádné rozčilování s knoflíky!


Koupila jsem toho tak akorát, spíš míň, nějak mi nedošlo, že prcek bude chtít "taky aspoň jednu mašinku", takže jsem ze zbytků doslova slátala ještě povlaky na dva malé polštářky, ten menší je asi z deseti kousků, ale je :o)


A ještě měl jedno přání - chtěl MODRÝ dort s CHOBOTNICÍ, a kdyby měla 9 chapadel, bylo by to supr... No..., výtvarným talentem zrovna neoplývám, ale co by člověk neudělal pro své děti, že...



1 komentář: