pondělí 6. července 2015

Summer mami's 2 - Flowers & Mandalas (Tante Ema)

Když jsem tyto látky uviděla z e-shopu, úplně mě okouzlily, ale když došly, dlouho jsem nevěděla, co z nich, protože mi přišly příliš výrazné (opravdový řvavý odstín barev je vidět až na předposlední fotce). Nicméně s koncem školního roku přišel klid, úklid a nakonec i inspirace a takhle to dopadlo :o)


Nejprve jsem si jednou decentní mandalou ozdobila červenou sukni.


Pak jsem jednu přidala i na bílé tričko, které mi přišlo příliš fádní, no ještě kytičky do výstřihu a na rukáv...


Opět hrubá lněná tkanina ideální na letní dny.


Barvy se mi zalíbily, tak jsem se odhodlala i k barevnému tričku. V kombinaci s jednobarevným oděvem to vlastně až tak divoké není :o)


Tričko vlastně nemá rukávy, na ramenou jsou ozdobná sedýlka, je to velmi pohodlné, na letní dny ideální společník, taky se to poměrně rychle šije.


No a již delší dobu mi chyběly v šatníku tenoučké kraťoučké kraťásky s kapsičkami a nějaké veselé (ne jednobarevné) tílko s širšími ramínky, tak když už jsem byla v šicím tranzu, tak jsem látky dorazila...


Kraťásky jsou z tenkého pružného úpletu a jsou velmi pohodlné a svěží :o)


A konečně mám kraťasy s kapsičkami! (Hold my, co potřebujeme celé léto kapesníčky, kapsy prostě potřebujeme, nejen Krteček...)


Poprvé jsem zkoušela i kulatou zadní...


Barvy jsou opravdu takto velice výrazné, foťák to bez blesku nějak nebere...


Bláznivé, veslelé, bez omezení :o)















7 komentářů: